Aquí viene algo de información en inglés sobre el conjunto de este "The 1st Graduate Works Collection 2007":
Graduate School of Film and New Media, which was newly established as the first national film school in Japan in April 2005, produced its 30 first graduates in March this year.
With the objective of developing creators and film engineers with sophisticated expertise and artistic sense, the graduate school has conducted practical production works, in which students actually create their work under the supervision of a professional faculty that includes professionals such as KITANO Takeshi and KUROSAWA Kiyoshi, who are active leading directors in the front line. Students have repeated practical productions for short films and long films from their first year. Students are supposed to launch a full-scale effort to address "Graduation Works" as their grand finale. The first graduates have produced six films as Graduation Works and these films have been released in the market as a three-DVD set. These films include "A Bao A Qu" (directed by KATO Naoki), which was featured at the 12th Pusan International Film Festival competition, and "Rabbit on the Moon" (directed by IKEDA Chihiro), which was awarded the Yokohama Mayor's Award.
Y aquí viene algo de información en esloveno:
http://totalsubjektivni.tumblr.com/tagged/From-DarkCopio un poco el extracto que hace mayor referencia a la película:
Za konec pa bom dva filma združil v eno. Nista si sicer podoba po tehnični, niti vizualni, kaj šele po pripovedni strani, a ju hkrati druži veliko podobnosti. Govora je o filmih Creep (letnica 2007, režija Kou Sakai) in From Dark (letnica 2007, režija Mikio Ohkado). Že res, da prvi tvori svojo zgodbo skozi dramatičnost medčloveških odnosov, drugi pa skozi neuspeli znanstveni eksperiment, a oba združuje ideja o koncu sveta. V filmu Creep potres, ki strese malo kočo na obrobju gozda, ne prinese kataklizme v globalnem pomenu, a zato razdvoji ljudi, ki so se znašli na nepravem mestu ob nepravem času, njihova čustva pa so se s pomočjo tega dogodka drastično spremenila. Nihče ni več isti, ponotranjenost trenutka pa pripelje vsakega na svoj breg reke. Pozdravi v slovo tako postanejo simbol za fiktiven konec sveta. From Dark je v svojem dojemanju filma katastrofe precej bolj dosleden, saj na koncu meteorji zakrijejo obličje našega planeta. A tudi tu so bolj kot konec Zemlje, zanimiv premiki, ki se dogajajo znotraj človeškega univerzuma, ki ga poganja halucinogena droga oziroma cepivo, ki te odreši takojšnje smrti. Film je pravzaprav nekakšna cyber-punk ekskurzija v človeške možgane, ki jih še potencira izrazito novovalovska črno-bela fotografija, ki poudarja utesnjenost in razklanost posameznika, ki se sreča z naravnim fenomenom. V obeh filmih je človek prikazan kot nemočno in nebogljeno bitje, ki nikoli ne bo rešil sveta, saj ne more rešiti niti samega sebe. Na tej točki pa se končno zavemo, kako malo pravzaprav vemo - ne le o svetu, temveč tudi o nas samih Še najbolj luciden in priseben je psihiatrični bolnik, novodobni prerok, ki pozna meje lastnih možganov in ne tipa za trupli drugih. Vsi pa vemo, kaj se zgodi, ko v vrču pristane eno gnilo jabolko.